Sembla ahir, i d'aquí a 3 dies, en farà 3 anys. Esperem amb impaciència el concert del 6 de juliol al CAT, que serà el darrer i podrem repetir l'escena !!!
Recordeu que ha podeu comprar les entrades anticipades, a un preu de 12 euros a través de l'adreça de correu: esquirols21@gmail.com
SALUTACIONS!
http://www.youtube.com/watch?v=SPvWuPpE6go
diumenge, 16 de juny del 2013
diumenge, 28 d’abril del 2013
Tota la informació del concert oficial de comiat!
Amics i amigues, aquí teniu la informació que mancava referent al concert de comiat del 6 de juliol!!! Esperem trobar-vos-hi
Si us plau, feu córrer el cartell entre les vostres amistats!
Salutacions!
Si us plau, feu córrer el cartell entre les vostres amistats!
Salutacions!
diumenge, 31 de març del 2013
dijous, 20 de desembre del 2012
dimarts, 2 d’octubre del 2012
Reportatge al 33
Al minut 12,50" d'aquest link, hi trobareu el reporrtatge del Canal 33 sobre Esquirols XXI
http://www.tv3.cat/videos/4267070/Cantar-en-catala-a-la-Catalunya-Nord-&-Sciurus-els-Esquirols-del-segle-XXI
http://www.tv3.cat/videos/4267070/Cantar-en-catala-a-la-Catalunya-Nord-&-Sciurus-els-Esquirols-del-segle-XXI
dijous, 27 de setembre del 2012
Sciurus al Canal 33
Hola a tots! Us fem saber que aquest dilluns dia 1 octubre a les 22:10h
al Canal 33, dins el programa LA SONORA, s'emet un programa amb el reportatge d'SCIURUS-ESQUIROLS XXI.
dissabte, 21 de juliol del 2012
AVUI CONCERT AL MONUMENTLA DE MATARÓ
Recordeu que aquesta nit a les 22h fem un nou concert al Teatre Monumental de Mataró. Entrades a 12 i 15 euros! Les podeu comprar a telentrada.com i una hora abans a la taquilla del teatre!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


