Amics i amigues, aquí teniu la informació que mancava referent al concert de comiat del 6 de juliol!!! Esperem trobar-vos-hi
Si us plau, feu córrer el cartell entre les vostres amistats!
Salutacions!
diumenge, 28 d’abril del 2013
diumenge, 31 de març del 2013
dijous, 20 de desembre del 2012
dimarts, 2 d’octubre del 2012
Reportatge al 33
Al minut 12,50" d'aquest link, hi trobareu el reporrtatge del Canal 33 sobre Esquirols XXI
http://www.tv3.cat/videos/4267070/Cantar-en-catala-a-la-Catalunya-Nord-&-Sciurus-els-Esquirols-del-segle-XXI
http://www.tv3.cat/videos/4267070/Cantar-en-catala-a-la-Catalunya-Nord-&-Sciurus-els-Esquirols-del-segle-XXI
dijous, 27 de setembre del 2012
Sciurus al Canal 33
Hola a tots! Us fem saber que aquest dilluns dia 1 octubre a les 22:10h
al Canal 33, dins el programa LA SONORA, s'emet un programa amb el reportatge d'SCIURUS-ESQUIROLS XXI.
dissabte, 21 de juliol del 2012
AVUI CONCERT AL MONUMENTLA DE MATARÓ
Recordeu que aquesta nit a les 22h fem un nou concert al Teatre Monumental de Mataró. Entrades a 12 i 15 euros! Les podeu comprar a telentrada.com i una hora abans a la taquilla del teatre!
dissabte, 7 de juliol del 2012
ESQUIROLS XXI a TV3 !
Ahir Tv3 va enregistrar un reportatge del projecte
ESQUIROLS XXI. Es van fer extenses entrevistes a dos Esquirols "Originals" i a membres dels Sciurus. Aquí en teniu un tast en forma de fotografies, mentre esperem l'emissió del reportatge, que serà al setembre. Bon estiu i ens veiem el dia 21 a Mataró!
En Joan Vilamala parlant del "Fent Camí"
Sciurus interpretant "Fent Camí"
Rodatge
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


