Hola a tots! Us fem saber que aquest dilluns dia 1 octubre a les 22:10h al Canal 33, dins el programa LA SONORA, s'emet un programa amb el reportatge d'SCIURUS-ESQUIROLS XXI.
Recordeu que aquesta nit a les 22h fem un nou concert al Teatre Monumental de Mataró. Entrades a 12 i 15 euros! Les podeu comprar a telentrada.com i una hora abans a la taquilla del teatre!
Ahir Tv3 va enregistrar un reportatge del projecte ESQUIROLS XXI. Es van fer extenses entrevistes a dos Esquirols "Originals" i a membres dels Sciurus. Aquí en teniu un tast en forma de fotografies, mentre esperem l'emissió del reportatge, que serà al setembre. Bon estiu i ens veiem el dia 21 a Mataró!
En Joan Vilamala parlant del "Fent Camí"
En Joan Vilamala i en Josep Casadesús "Sús" parlant d'ESQUIROLS