Hola amics! Farem un concert d'Sciurus-Esquirols XXI a Vallirana
DADES:
QUAN? __________Dissabte 25 de setembre de 2010, a les 22h.
LLOC? __________Patronat de Vallirana (c. de Sant Mateu 5-7)
US HI ESPEREM!
dijous, 2 de setembre del 2010
dissabte, 14 d’agost del 2010
Nous concerts el proper mes d' octubre!
Hola amics!
Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!

Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!

dijous, 1 de juliol del 2010
dilluns, 21 de juny del 2010
GRÀCIES
Després d'haver celebrat el concert, no tenim més que paraules d'agraïment per tots: pels ESQUIROLS, que són la gent més trempada que coneixem, i com dic sempre, uns mestres i uns savis de la cançó; també pel públic, l'energia es notava des de dalt l'escenari. GRÀCIES A TOTS. Us deixo amb unes imatges de la nit, ja que com bé sabeu, una imatge -de vegades- val més que mil paraules!

dijous, 20 de maig del 2010
Entrades exhaurides i contractació oberta!
Han calgut poc més de 3 setmanes per exhaurir totes les localitats de l'Auditori. Moltes gràcies a tots ! Per altra banda, i pels que us hagueu quedat sense poder aconseguir-ne una, us volem dir que el dissabte 30 d'octubre tenim prevista una altra actuació d'ESQUIROLS XXI al Teatre Kursaal de Manresa. A més a més també us volem fer saber que a partir d'ara i durant uns mesos, tenim la contractació oberta per actuar a qualsevol municipi on se'ns requereixi. Si hi ha persones interessades en la contractació, poden enviar un email a esquirols21@gmail.com
dimecres, 14 d’abril del 2010
dilluns, 12 d’abril del 2010
Entrades a la venda
Us fem saber que des d'ara mateix ja podeu adquirir les entrades per assistir al concert d'homenatge a Esquirols del dia 19 de juny a la Sala 2 de L'Auditori de Barcelona.
Són totes a un únic preu de 16 euros.
Les podeu comprar a través de www.telentrada.com (feu una cerca per dia o per nom del grup ESQUIROLS XXI) o directament a les guixetes de l'auditori de Barcelona.
Si us plau, si aneu a comprar-les directament a les guixetes, pagueu-les en efectiu, perquè si ho feu amb targeta de cràdit les comissions són elevadíssimes! (coses dels bancs...)
Salutacions!
Són totes a un únic preu de 16 euros.
Les podeu comprar a través de www.telentrada.com (feu una cerca per dia o per nom del grup ESQUIROLS XXI) o directament a les guixetes de l'auditori de Barcelona.
Si us plau, si aneu a comprar-les directament a les guixetes, pagueu-les en efectiu, perquè si ho feu amb targeta de cràdit les comissions són elevadíssimes! (coses dels bancs...)
Salutacions!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)