dijous, 2 de setembre del 2010

Concert a Vallirana

Hola amics! Farem un concert d'Sciurus-Esquirols XXI a Vallirana

DADES:

QUAN? __________Dissabte 25 de setembre de 2010, a les 22h.
LLOC? __________Patronat de Vallirana (c. de Sant Mateu 5-7)
US HI ESPEREM!

dissabte, 14 d’agost del 2010

Nous concerts el proper mes d' octubre!

Hola amics!
Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!


dijous, 1 de juliol del 2010

dilluns, 21 de juny del 2010

GRÀCIES

Després d'haver celebrat el concert, no tenim més que paraules d'agraïment per tots: pels ESQUIROLS, que són la gent més trempada que coneixem, i com dic sempre, uns mestres i uns savis de la cançó; també pel públic, l'energia es notava des de dalt l'escenari. GRÀCIES A TOTS. Us deixo amb unes imatges de la nit, ja que com bé sabeu, una imatge -de vegades- val més que mil paraules!








































dijous, 20 de maig del 2010

Entrades exhaurides i contractació oberta!

Han calgut poc més de 3 setmanes per exhaurir totes les localitats de l'Auditori. Moltes gràcies a tots ! Per altra banda, i pels que us hagueu quedat sense poder aconseguir-ne una, us volem dir que el dissabte 30 d'octubre tenim prevista una altra actuació d'ESQUIROLS XXI al Teatre Kursaal de Manresa. A més a més també us volem fer saber que a partir d'ara i durant uns mesos, tenim la contractació oberta per actuar a qualsevol municipi on se'ns requereixi. Si hi ha persones interessades en la contractació, poden enviar un email a esquirols21@gmail.com

dimecres, 14 d’abril del 2010

dilluns, 12 d’abril del 2010

Entrades a la venda

Us fem saber que des d'ara mateix ja podeu adquirir les entrades per assistir al concert d'homenatge a Esquirols del dia 19 de juny a la Sala 2 de L'Auditori de Barcelona.

Són totes a un únic preu de 16 euros.

Les podeu comprar a través de www.telentrada.com (feu una cerca per dia o per nom del grup ESQUIROLS XXI) o directament a les guixetes de l'auditori de Barcelona.

Si us plau, si aneu a comprar-les directament a les guixetes, pagueu-les en efectiu, perquè si ho feu amb targeta de cràdit les comissions són elevadíssimes! (coses dels bancs...)

Salutacions!