dissabte, 14 d’agost del 2010

Nous concerts el proper mes d' octubre!

Hola amics!
Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!


dijous, 1 de juliol del 2010

dilluns, 21 de juny del 2010

GRÀCIES

Després d'haver celebrat el concert, no tenim més que paraules d'agraïment per tots: pels ESQUIROLS, que són la gent més trempada que coneixem, i com dic sempre, uns mestres i uns savis de la cançó; també pel públic, l'energia es notava des de dalt l'escenari. GRÀCIES A TOTS. Us deixo amb unes imatges de la nit, ja que com bé sabeu, una imatge -de vegades- val més que mil paraules!








































dijous, 20 de maig del 2010

Entrades exhaurides i contractació oberta!

Han calgut poc més de 3 setmanes per exhaurir totes les localitats de l'Auditori. Moltes gràcies a tots ! Per altra banda, i pels que us hagueu quedat sense poder aconseguir-ne una, us volem dir que el dissabte 30 d'octubre tenim prevista una altra actuació d'ESQUIROLS XXI al Teatre Kursaal de Manresa. A més a més també us volem fer saber que a partir d'ara i durant uns mesos, tenim la contractació oberta per actuar a qualsevol municipi on se'ns requereixi. Si hi ha persones interessades en la contractació, poden enviar un email a esquirols21@gmail.com

dimecres, 14 d’abril del 2010

dilluns, 12 d’abril del 2010

Entrades a la venda

Us fem saber que des d'ara mateix ja podeu adquirir les entrades per assistir al concert d'homenatge a Esquirols del dia 19 de juny a la Sala 2 de L'Auditori de Barcelona.

Són totes a un únic preu de 16 euros.

Les podeu comprar a través de www.telentrada.com (feu una cerca per dia o per nom del grup ESQUIROLS XXI) o directament a les guixetes de l'auditori de Barcelona.

Si us plau, si aneu a comprar-les directament a les guixetes, pagueu-les en efectiu, perquè si ho feu amb targeta de cràdit les comissions són elevadíssimes! (coses dels bancs...)

Salutacions!

diumenge, 28 de març del 2010

Ahir va ser un dia emocionant...

Ahir va ser un dia emocionant. Molt. Molt emocionant pels membres d'Sciurus...


A l'assaig del dissabte 27 de març, hi estaven convidats uns espectadors MOLT especials. Uns mestres de la cançó. Uns mestres de la música, dels acords i dels textos! Ahir vam tenir l'honor de compartir el dia amb en Joan Vilamala, en Joan Crosas i en Ramon Estrada, tres pilars d'Esquirols. Van venir a veure com s'està desenvolupant el projecte i malgrat que encara queda molta feina a fer, crec que no van marxar pas descontents del tot :D

Vam gaudir d'un matí genial fent música, amb uns espectadors i mestres d'excepció. I quan ja semblava que estava tot fet, què millor que compartir plegats unes cançons? Us deixo amb unes fotos de l'esdeveniment ...




Avui estic plenament content. I crec que parlo per la resta de mebres del grup. Quan hi ha sintonia, connexió, generositat... es nota, es pressent, es palpa en l'ambient. Feia anys que no tenia la sensació que vaig retrobar ahir, regada amb una generositat compartida.


L'únic inconvenient que vaig trobar és que mentre tots érem a l'escenari, cantant una de les cançons d'Esquirols (que malgrat alguns presentadors televisius banalitzen...) que ha esdevingut himne de la gent que ha sortit a peu i ha conegut el territori i la seva problemàtica, de la gent que ha defensat la terra i de la gent que se l'ha fet seva, no hi havia ningú a la sala que pogués gaudir de l'espectacle. Però esperem que el 19 de juny, hi posarem solució.


El regal que vam tenir ahir al matí (com a músics i com a persones), va ser el millor que qualsevol nit de Reis, els mags hagin pogut deixar al menjador de casa. I no és un regal que es pugui tocar amb les mans, ni que es pugui pagar amb tots els diners del món.


Esquirols, gràcies per tantes coses que no us podrem agrair mai.


SCIURUS

Per cert, aquí teniu un fragment de vídeo de l'assaig d'ahir! Majka...

http://www.youtube.com/watch?v=85mS4be91-A