dissabte, 7 de juliol del 2012

ESQUIROLS XXI a TV3 !


Ahir Tv3 va enregistrar un reportatge del projecte
ESQUIROLS XXI. Es van fer extenses entrevistes a dos Esquirols "Originals" i a membres dels Sciurus. Aquí en teniu un tast en forma de fotografies, mentre esperem l'emissió del reportatge, que serà al setembre. Bon estiu i ens veiem el dia 21 a Mataró!


En Joan Vilamala parlant del "Fent Camí"

                                              En Joan Vilamala i en Josep Casadesús "Sús" parlant d'ESQUIROLS


                                           Sciurus interpretant "Fent Camí"

                                          Rodatge


dimarts, 26 de juny del 2012

Cartell del Concert al Monumental Mataró



Si us plau. feu-ne difusió!


GRÀCIES!

diumenge, 24 de juny del 2012

Entrades per Mataró ja a la venda

Hola a tots!
Les entrades pel concert del dia 21 de juliol a les 22h, al Teatre Monumental de Mataró ja estan a la venda.
Es poden comprar per internet a través de telentrada: www.telentrada.com

dimarts, 22 de maig del 2012

Mataró, 21 de juliol

Dissabte 21 de juliol, nou Concert d'SCIURUS
al teatre monumental de MATARÓ, dins de la programació de la Festa Major de Les Santes.

Avisarem aquí mateix quan es posin les entrades a la venda!

dijous, 19 d’abril del 2012

22 d'abril, Concert a Igualada

El proper diumenge, vigília de Sant Jordi, farem un nou concert d'Esquirols XXI a Igualada, en motiu de la celebració del 50è aniversari de l'escola MOWGLI.

El concert és diumenge a les 16.30h i és GRATUÏT.

Es farà a l'aire lliure, al Passeig Verdaguer (cantonada carrer Lleida), davant l'escola MOWGLI.
Hi sou tots convidats!


dilluns, 2 d’abril del 2012

Sobre el concert de Caldes

Avui hem sortit a el nou 9 edició Vallès! Aquí ho teniu!
Jaume

diumenge, 1 d’abril del 2012

Proper concert, 22 d'abril a Igualada!

Atenció: el proper concert serà a Igualada el dia 22 d'abril , diumenge, a les 5 de la tarda, dins dels actes de celebració del 50è aniversari de l'escola MOWGLI.



El concert serà a l'aire lliure, i l'entrada, GRATUÏTA! Hi vindreu?
Continuarem informant!