Avui hem sortit a el nou 9 edició Vallès! Aquí ho teniu!
Jaume
dilluns, 2 d’abril del 2012
diumenge, 1 d’abril del 2012
Proper concert, 22 d'abril a Igualada!
Atenció: el proper concert serà a Igualada el dia 22 d'abril , diumenge, a les 5 de la tarda, dins dels actes de celebració del 50è aniversari de l'escola MOWGLI.
El concert serà a l'aire lliure, i l'entrada, GRATUÏTA! Hi vindreu?
Continuarem informant!
El concert serà a l'aire lliure, i l'entrada, GRATUÏTA! Hi vindreu?
Continuarem informant!
dimarts, 27 de març del 2012
Concert Caldes últims dies!!!
Aquests són els darrers dies per comprar les entrades de forma anticipada pel concert de dissabte a Caldes de Montbui de forma anticipada!
Ho podeu fer a 12 euros, a través de esquirols21@gmail.com. El mateix dia a taquilla en valdrà 15.
FINS DISSABTE!
Ho podeu fer a 12 euros, a través de esquirols21@gmail.com. El mateix dia a taquilla en valdrà 15.
FINS DISSABTE!
divendres, 17 de febrer del 2012
31 de març, Concert a Caldes de Montbui
Hola a tots!
Us fem saber que el proper dissabte 31 de març fem un nou concert, aquí teniu la informació:
CASINO DE CALDES DE MONTBUI
Dissabte 31 de març a les 21.30h.
Preu entrada anticipada: 12 euros
Preu entrada a taquilla el mateix dia de l'actuació: 15 euros
Ja podeu comprar les entrades de forma anticipada a través de l'adreça de mail:
esquirols21@gmail.com
Us hi esperem!
Us fem saber que el proper dissabte 31 de març fem un nou concert, aquí teniu la informació:
CASINO DE CALDES DE MONTBUI
Dissabte 31 de març a les 21.30h.
Preu entrada anticipada: 12 euros
Preu entrada a taquilla el mateix dia de l'actuació: 15 euros
Ja podeu comprar les entrades de forma anticipada a través de l'adreça de mail:
esquirols21@gmail.com
Us hi esperem!
dissabte, 4 de febrer del 2012
Versió de Mediterrània per a guitarra sola
El mestre Gonçal Vallès ens regala aquesta versió del Mediterrània!
http://www.youtube.com/watch?v=w3EkYeFhJRE&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=w3EkYeFhJRE&feature=youtu.be
dilluns, 16 de gener del 2012
Nous concerts...
Estem tancant alguns concerts pel segon trimestre de l'any 2012.
De seguida que tanquem les dates amb exactitut, les publicarem aquí mateix!
SALUTACIONS! :D
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

