Novament, magnífic concert el de dissabte al C.A.T. de Barcelona. Moltes gràcies a tots!diumenge, 21 de novembre del 2010
dimecres, 3 de novembre del 2010
divendres, 22 d’octubre del 2010
20N Concert al CAT de Barcelona
El 20 de Novembre, concert d'Sciurus presentant ESQUIROLS XXI al CAT de Gràcia, Barcelona.Podreu comprar les entrades de forma anticipada al CAT en els horaris habituals, o el mateix dia del concert (si en queden) a partir de els 8 del vespre. També els podeu comprar de forma anticipada enviant un email a: esquirols21@gmail.com
AFANYEU-VOS, L'AFORAMENT ÉS LIMITAT !!!
diumenge, 17 d’octubre del 2010
Entrevista a Catalunya Ràdio
Aquí teniu el reportatge-entrevista que es va emete ahir per Catalunya Ràdio.
Les imatges les hem posat de més a més, per no tenir un àudio sol amb un fons d'imatge negre.
dimecres, 13 d’octubre del 2010
Entrevista a EL PUNT
Cliqueu a sobre l'enllaç o copieu-lo a la barra!
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/315107-recuperar-esquirols-es-un-acte-de-justicia.html
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/315107-recuperar-esquirols-es-un-acte-de-justicia.html
dijous, 2 de setembre del 2010
Concert a Vallirana
Hola amics! Farem un concert d'Sciurus-Esquirols XXI a Vallirana
DADES:
QUAN? __________Dissabte 25 de setembre de 2010, a les 22h.
LLOC? __________Patronat de Vallirana (c. de Sant Mateu 5-7)
US HI ESPEREM!
DADES:
QUAN? __________Dissabte 25 de setembre de 2010, a les 22h.
LLOC? __________Patronat de Vallirana (c. de Sant Mateu 5-7)
US HI ESPEREM!
dissabte, 14 d’agost del 2010
Nous concerts el proper mes d' octubre!
Hola amics!
Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!

Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!

Subscriure's a:
Missatges (Atom)
