dimecres, 3 de novembre del 2010

Gràcies Manresa!

Gràcies Manresa, per fer-nos sentir com a casa i per una nit tant inoblidable!

divendres, 22 d’octubre del 2010

20N Concert al CAT de Barcelona

El 20 de Novembre, concert d'Sciurus presentant ESQUIROLS XXI al CAT de Gràcia, Barcelona.
Podreu comprar les entrades de forma anticipada al CAT en els horaris habituals, o el mateix dia del concert (si en queden) a partir de els 8 del vespre. També els podeu comprar de forma anticipada enviant un email a: esquirols21@gmail.com

AFANYEU-VOS, L'AFORAMENT ÉS LIMITAT !!!

diumenge, 17 d’octubre del 2010

Entrevista a Catalunya Ràdio

Aquí teniu el reportatge-entrevista que es va emete ahir per Catalunya Ràdio.

Les imatges les hem posat de més a més, per no tenir un àudio sol amb un fons d'imatge negre.

dimecres, 13 d’octubre del 2010

Entrevista a EL PUNT

Cliqueu a sobre l'enllaç o copieu-lo a la barra!

http://avui.elpunt.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/315107-recuperar-esquirols-es-un-acte-de-justicia.html

dijous, 2 de setembre del 2010

Concert a Vallirana

Hola amics! Farem un concert d'Sciurus-Esquirols XXI a Vallirana

DADES:

QUAN? __________Dissabte 25 de setembre de 2010, a les 22h.
LLOC? __________Patronat de Vallirana (c. de Sant Mateu 5-7)
US HI ESPEREM!

dissabte, 14 d’agost del 2010

Nous concerts el proper mes d' octubre!

Hola amics!
Us fem coneixedors d'una bona notícia!
S'han programat dos concerts més d'Sciurus-ESQUIROLS XXI pel proper mes d'octubre.
Estan previstos el dia 16 d'octubre a La Sala d'Igualada, i el 30 d'octubre al Teatre Kursaal de Manresa.
A partir de l'1 de setembre es posaran les entrades a la venda.
A través d'aquest mateix espai web, anirem anunciant l'evolució de tot plegat. Si us plau, feu córrer la informació!
Salutacions!


dijous, 1 de juliol del 2010