Gràcies Manresa, per fer-nos sentir com a casa i per una nit tant inoblidable!
El 20 de Novembre, concert d'Sciurus presentant ESQUIROLS XXI al CAT de Gràcia, Barcelona.Aquí teniu el reportatge-entrevista que es va emete ahir per Catalunya Ràdio.
Les imatges les hem posat de més a més, per no tenir un àudio sol amb un fons d'imatge negre.
